listya_1: (Default)
Ah... I dunno where to start my story, but let me tell you first guys, Im a tobikko, a bit hardcore tobikko haha especially for Ryosuke, Im really his big fan, um tbh Im his future wife /slap haha.

I knew about Arashi since a long time ago, maybe since my first year in college. I love about Japanese culture bcs my brother gave me a lot of Japanese dramas back then, I want to know more about it, about its dramas, songs, everything. I forgot what Ive been searched on internet, but I found Arashi name. (At that time, I still didnt know about Hey! Say! JUMP). I knew that Arashi is a super idol, they has a lot of albums and singles. so I interested listen to Arashi's songs, but its not easy haha I dont have much time to listen to all of their songs hahaha. and I give up immediately haha lol.

BUT I DIDN'T GIVE UP! )

PS. I'll try to balancing between being a Tobikko and an Arashian.
I love my new fandom<3
sorry for my bad english.
listya_1: (Default)
I'm sooooo happy today! Why, because of what? Thats bcs Fullmetal Alchemist's first teaser has been released!!
YEAAAY *drum roll*


what was I thought abt the teaser.... )

I'M READY FOR THE NEXT TRAILER. I HOPE I COULD WATCH THIS MOVIE ON THE CINEMA. YUP.
Sry, Thx!
listya_1: (Default)


Actually, at the first time I fall for Ryosuke, I didnt thought bout anything. You know... it's like... I just fall in love with him unconditionally, there's no reason for it.

But.. here... I fall for him deeper and deeper cuz this 9 reasons... why 9? actually there are soooo many reasons for me to fall for him. But, I'll just write 9 reasons, like their song, vivà 9th soul www. you know right, if I write all of them, this post will never ends hahaha. so, here...

9 Reasons Why I Love Ryosuke Yamada )

HAPPY 12TH JEANNIV RYOSUKEEEEEE!!!
I made this post special for your anniv hehehe. Ganbatte nee!! I'll always support u till the ends!

Much love,
ur future beloved wife www😘

listya_1: (Default)

Hellooo! Here's my third post......
Now I want to share with you JUMP's Best Songs, my version.
Of course I know, you know, everyone know either that JUMP's songs are soooooo goooood at all, but maybe for new tobbikos it can be your reference or something xD hahaha

So here my fav JUMP's songs list:
1. Tada Mae E
2. Sangatsu Juuyokka Tokei
3. Kira-Kira Hikare
4. Puppy Boo
5. #Chau
6. Pet Shop Love Motion
7. UNION
8. Disco Jockey!!!
9. Asu E No Yell
10. Yowamushi Shooter
11. Boys Dont Stop
12. Ai Yo, Boku Wo Michibiiteyuke
13. Weekender
14. Jumping Car
15. Over
16. Candle
17. Ride With Me
18. AinoArika
19. Come On A My House
20. Ready Go

Read more... )

listya_1: (Default)

Hi! My name is Listhya from Indonesia.Yoroshiku!

Now in my second post, I want to tell ya a story why I love Jump so much~
Well, I love Jump, but I love Ryosuke for the most along of all membersLOL. Ya thats true, but I still love Jump so much.

So, here it is.. My story begin from just Ryosuke...
Let me tell you first, guys.. Im not the type of person that love boyband, actually Im very hate it before, umm I mean for Indonesian boyband.. since I dont really know about other country. I mean they are dancing like a girl, it was so.. tickling for me. Really, I dont like it.

Then.. My perception was changed when I saw "Ansatsu Kyouhitsu's trailer", I just...wah... my mind is blank, my heart skipped a beat.. You know right? The lead role was Ryosuke? It's like he had stolen my heart for the first meeting! Then I just... WOAH! SO THIS IS WHAT PEOPLE CALLED BY LOVE AT FIRST SIGHT????!!! When the trailer shows Nagisa while he shoots korosensei in slow motion, I just couldnt help it, Im just falling in love with him.

this guy is so cool! )


You know, I couldn't stare at this photo for more than 10seconds, LOL! His gaze is so intense right? Atashi no kokoro wa sugoii doki-doki suru! :*

PS: By the way, if you guys want to give me some advice to get the ticket or just want to share whats on your mind.. Just feel free to comment. Though Im not sure theres someone who interest with my story LOL. Anything, I will appreciated it.

So... in the end, Im so sorry if my english isnt good enough. I just wrote whats on my mind.
THANKYOU!!

listya_1: (Say "Ahh~♥")
I felt too many feels through this lol I wanted to cry and i wanted to yell at him for being so self deprecating lol
ughh Yama-chan YOU ARE HANDSOME DAMN IT!

SeventeenYamachanOct20132

Seventeeen Magazine
[Vol.7 “Body Talk” Ft. Yamada Ryosuke]


Rock that body♥ )
listya_1: (Default)

MOVIE

Romance
Kanojo Wa Uso Wo Aisighteru
Bokura Ga Ita (Kohen & Zenpen)Tada, Kimi Wo Aishiteru
My Rainy Days
Ao Haru Ride (live action)
Beyond The Memories
Kinkyori Renai
The Girl In The Sun

Comedy
Ranma

Action
Trilogy "Rurouni Kenshin"
Ansatsu Kyouhitsu
Grasshopper
"Kiseijuu" Part 1 & 2
Death Note

(Click to read more)

Read more... )
Page generated Sep. 26th, 2017 10:59 am
Powered by Dreamwidth Studios